Re: Trwałość najtańszej klawiatury Logitech

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 21:07:08 MET DST

Użytkownik wrote:
> [...] Może nie jest to zbyt delikatna
> metoda, ale działa - klawiaturka jest czysta aż miło...

Z moim Logitechem parę razy robiłem tak samo. Niestety po około dwóch
latach intensywnego używania klawiatura miała luzy i zaczęła się zacinać.
Przesiadłem się na starego Acera - działa jak marzenie (póki co).

Polecam 8...10-letnie klawiatury Compaq - niezwykle wygodne i trwałe,
tyle, że dośc głośne.

k,