Re: Problem z partycjami

Autor: Jgor <alka82WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 16:17:09 MET DST

> [...]
> istniejące bootsektory partycji (w trybie Advanced także ich kopie,
> których zawartość może jednak się różnić od oryginałów), i pokazuje je
> na liście jako potencjalne partycje do odzyskania. To Ty decydujesz,
> które z tych odnalezionych wpisów mają pozostać, tego już program nie
> potrafi za Ciebie zrobić. Manipulując wpisami musisz doprowadzić do
> sytuacji, kiedy będziesz miał podobny układ jak ten widziany wcześniej
> spod MBRWork, czyli partycje położone kolejno jedna za drugą licząc w
> sektorach LBA, zaś trzy dyski logiczne powinny w całości znaleźć się

Jak będę miał trochę czasu to się tym jeszcze "pobawię", okazuje się, że trochę
praktyki w tym zakresie może być bardzo przydatne w kryzysowych przypadkach....

> na obszarze jednej partycji extended. Zajrzyj może na
> http://www.it-faq.pl i poszukaj tam artykułów z serii Dyskologia, tam
> jest sporo informacji które powinny Cię zainteresować.

Zaglądałem tam juz nieco i pewnie jeszcze to postudiuję.

> Powodzenia, ja właśnie wyjeżdżam na zasłużony urlop ;-)).

Miłego wypoczynku (jak na żagle to sprzyjających wiatrów;-)), szczególnie z dala
od dysków, partycji i tym podobnych wytworów ludziej myśli...

Pozdrawiam
Jgor