LaserJet 6L

Autor: Volus <volus_at_no_spam.home.pl>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 13:57:17 MET DST

Witam wszystkich
mam następujący problem z HP Laser Jet 6L, strasznie powoli drukuje (pdfa na
2 strony potrafi drukować 15 minut). Nie wiem z czego to wynika. Podłączona
jest do starego blaszaka (pentium 200 MMX, 256 MB ram, win98), mój komp to
jakiś Celek 2,4 i winXP, drukarka jest udostępniona w sieci i po tej sieci
drukuję.
co ciekawe drukuje ona powoli nawet jak odpalę np. pdfa spod tego staruszka.
Podłączona jest zwykłym równoległym kablem przez jakiś spooler z
przełącznikiem na inną drukarkę (też HP jakaś nowa atrametówka).
I pytanie nr 2 czy można programowo sprawdzic ile ten laser ma ramu? myślę
że to moze byc wina tego, rozkręcić jej nie mogę bo to ukochana drukarka
szefa :).
I wogóle są jakieś sterowniki do tego sprzętu (oprócz systemowych?) na
stronie HP jest coś z 1999 roku co ma pomagać drukować symbol euro i to
wszystko.
pozdrawiam
Volus