Problem z usb

Autor: Lucar <lucar_at_gazeta.pl>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 12:38:05 MET DST

Port usb w moim laptopie IBM Thinkpad nie działa. Dla ułatwienie zamieściłem
parę zrzutów na stronie http://areluc.webpark.pl/thinkpad.htm. Jak tam można
zobaczyć, nie funkcjonuje USB Root Hub. Po wejściu do właściwości dostaję
informację, że powinienem uaktualnić driver. W tym celu ściągnąłem z witryny
IBM driver usb dla mojego modelu laptopa. Kiedy jednak próbuję go podmienić,
system informuje mnie, że najlepszy driver jest już zaintalowany i nie ma
sposobu, żeby go zmienić. Kiedy całkowicie usuwam hub, a nawet host
controller, automatycznie instalują się z powrotem dokładnie tak, jak były.
W rezultacie nic podłączone do portu usb nie działa! Czy wiecie może, jak to
naprawić? Z góry dziękuję za pomocne wskazówki.

Pozdr
Lucar