Re: socket A - jaka plyta do 300zl??

Autor: psuj <joan_22_at_interia.pl>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 12:38:50 MET DST

> Zeby bylo ciszej

to fakt :))

i zeby uzmyslowic Ci, ze chipset 'az tak mocno' sie
> nie nagrzewa.

jakby tak bylo to i bez chlodzenia by sobie funkcjonowal

 Wszystko co masz standardowo zamontowane na plycie
> wystarczy do jej uzytkowania. Dopiero przy duzym OC myslisz o wymianie
> chlodziwa na cos naprawde wydajnego.

nie bawie sie w OC, ale nie twierdze, ze plyta jest zla, z tego co wiem, to
plyta jest bardzo dobra, ale dla mnie pechowa , wiec prosze nie uznawac tutaj
,ze jakos krytykuje ta plyte, ma wady i zalety jak kazda, wada jest wiatrak , a
zaleta stabilnosc ( sprawdzilem u siebie).