Re: Dobry wybor?

Autor: Kot <garfield21_at_interia.pl>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 12:30:19 MET DST

Użytkownik "Zeus" <nie@podam.com.pl> napisał w wiadomości
news:tk3p4rof0znb.1spoellrbiw11$.dlg@40tude.net...

> 15" pracuje w rozdzielczości 1024x768 a 17" i 19" w 1280x1024
> sam ma 15 i wszystko jest OK
> jednak na 17 tekst, ikonki itp są jak dla mnie za małe - rozdzielczość
jest
> za wysoka jak na rozmiar monitora. Można to poprawić programowo (duże
> czcionki itp) ale nie wszędzie. dopiero na 19 wygląda to przyzwoicie.
> znam osoby ktre są zadowolone z 17 ale ja zostane przy 15 i przesiąde sie
> dopiero na 19 - nigdy na 17 - dla mnie jest on strasznie męczący a nie po
> to są monitory LCD aby męczyć wzrok nad małymi literkami/ikonkami itp.
> [...]

trzeba sobie umiec wszystko ustawic, dla mnie w 15 sa za male ikonki itd a w
17wszystko jest ok jak sobie zwiekszylem wszystko :) no i wiecej sie miesci.
Pisanie czegokolwiek na 15 jest wkurzajace bo nawet nie mozna miec 2 okien
widocznych jednoczesnie i trzeba co chwile sie przelaczac. Jesli sie
powiekszy wszystko to 17 jest zdecydowanie lepsza od 15.
Mam Samsunga 710N i jak dla mnie jest ok. Widzialem tez jakies LG w podobnej
cenie i bardzo podobnie swieca .....