Re: Długość kabla w sieci LAN

Autor: AcePL <ace_at_op.home.plzasiekantyspam>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 12:18:17 MET DST

Michal Bien <mbien@wywalto.uw.edu.pl> napisał(a):
> Rafal <netrafal@enter.net.pl> wrote:
>
> klasc i po 180m - tez dziala OK.

Tu należy dodać, że tylko jak chce sie mieć "full duplex". Jeśli nas to
niespecjalnie obchodzi, to można kłaść jeszcze dłuższe.

> Oczywiscie - repeater to tylko jedna z ich podfunkcji.

Choć jeśli chodzi o hub/switch obowiązuje zasada max dwóch urządzeń między
komputerami?

To zależy - jak używamy złączki, to.... Jak hub/switch to insza inszość.

O tototo...

AcePL