Re: socket A - jaka plyta do 300zl??

Autor: psuj <joan_22_at_interia.pl>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 06:41:07 MET DST

> Reasumując sam sobie jesteś winien. Niewiedza lub czytanie stron na skróty
> wcale nie powinna być wyznacznikiem przy wyborze płyty.

no tak, sam sobie jestem winien, ale to nie bylo niedoczytanie do konca strony,
ale po prostu jakies biorytmy wtedy mialem zle, bo w tym dniu nie tylko to
popsulem. stron sie duzo naczytalem na temat tej plyty i troche o niej wiem, a
tak poza tym to po co mi czytac strony opisujace ta plyte, skoro ja mam (mowa o
NF7 )i wiem jak sie zachowuje.

 Mam NF7-S z
> założonym radiatorem CoolerMastera (a'la Zalman żółty) i wszystko jest git.

no ale jakby ta plyta taka idealna byla to po co zminiac wiatrak na radiator?
czyzby chlodzenie orginalne bylo zle? a ja na swojej plycie mam zalmana
niebieskiego i tez wtedy po zmianie plyta odzyla, ale fakt faktem, ze jak
kupowalem tego kompa z ta plyta to troche kasy wpakowalem w niego i chcialem ,
zeby byl stabilny, ale taki nie byl, caly czas zwisy, glosny wiatrak.

> I przy takim zestawie jak mój uważam, że przesiadka jest sensowna dopiero na
> NF4 s939 + SB Live.
> Polecam więc ABIT NF7 i dodatkowo czytanie stron. Mam znajomego, który tylko
> entery wciska i więcej zła potrafi zrobić niż czegoś pożytecznego. Pogrom
> komputerów.

z tym NF4 to racja, tez o tym myslalem, ale za duzo do wymienienia w kompie,
plta, procek i pewnie grafika na pci-e, wiec jeszcze sie z tym wstrzymam z pol
roku i zobaczymy co sie na rynku zacznie dziac :))