Re: socket A - jaka plyta do 300zl??

Autor: Pietia <pietiaWYTNIJ_at_k7.homelinux.net>
Data: Thu 28 Apr 2005 - 18:42:55 MET DST

w <news:d4quqq$26n$1@nemesis.news.tpi.pl>
psuj napisał(a):

> no moze, a jak u niej ze stabilnoscia, bo u mnie komp prawie caly
> czas chodzi i dosc mocno obciazony jest, no ale zazwyczaj wyrabia,
> bo nie podkrecam nic i nie grzeje sie tak mocno, no i plyty tez
> nie szukam do O/C ale zeby stabilna byla

Spojrz w mojego siga, komp chodzi 24h, czesto koduje filmy. Zadnych
klopotow na podkreconym sprzecie, komponenty plyty rewelacyjne, nie
zalowali elektroniki na zasilanie proca, itd... plyta ma wszystko czego
na dzien dzisiejszy mozna wymagac od plyt socket A :]

--
Pozdrawiam, Piotr Firlej aka Pietia
Athlon-M 1667@2200 @1.75v  |max @2400 @2.0v