Re: socket A - jaka plyta do 300zl??

Autor: psuj <joan_22_at_interia.pl>
Data: Thu 28 Apr 2005 - 17:13:18 MET DST

> To Ty popsules, plyty NF7 sa dobre :P

nie ukrywam, ze ja popsulem , przyznaje sie do winy :)))), ale i tak mi nie
dzialala tak jak powinna, co sie z nia dzialo to tam gdzies wyzej napisalem, no
ale stalo sie i trzeba jakos sobie radzic :)

> To moze Epox 8rda3+? DFI owszem, ale nie wiem czy sie zamkinie w ~300
> zl...

no moze, a jak u niej ze stabilnoscia, bo u mnie komp prawie caly czas chodzi i
dosc mocno obciazony jest, no ale zazwyczaj wyrabia, bo nie podkrecam nic i nie
grzeje sie tak mocno, no i plyty tez nie szukam do O/C ale zeby stabilna byla