AVerTV Go 007 FM Plus - problemy

Autor: lukasz <lukasz_at_SKASUJTOmegapolis.pl>
Data: Thu 28 Apr 2005 - 13:42:50 MET DST

Czy któryś z grupowiczów miał/ ma taki model?
Problem jest ogólnie z jakością obrazu, ale przede wszystkim z przełączaniem
które jest strasznie długie, żeby przełączyć kanał trzeba poczekać jakies 3
sekundy, i nie jest to spowodowane słabym sprzętem.
Czy to może być wada która uprawnia do zwrotu karty?
Czy komus ten tuner chodzi na sprzęcie <1GHz ?, bo ja próbowałem też
przetestować na słabszym sprzecie (Duron 700Mhz) i działał fatalnie,
zawieszając komputer po kilku sekundach.

Pozdrawiam.
Lukasz