Stara grafika na PCI na plycie nForce4

Autor: Kubu$ <kubuss.spamerze.zostaw.to_at_to.tez.go2.pl>
Data: Thu 28 Apr 2005 - 13:36:12 MET DST

Witam,

Jutro bede mial nowy sprzet na serwer linuxowy do sieci, bedzie to AMD64 na
plycie glownej
MSI K8N NEO3-F nForce4-4X Socket 754
Plyta ta posiada PCI-Express i AGR dla wybranych kart AGP, jednak dla mnie
grafika jest potrzena jakas minimalna by podlaczyc monitor i pod konsola
dzialac w serwerowni a zazwyczaj i tak dzialm zdalnie i wtedy z grafiki w
ogole nie korzystam.
Wiec zeby nie inwestowac w droga PCI-Express ani nie bawic sie w dobieranie
czegos na AGP by dzialalo na tym AGR, to chce dac jakas stara na PCI i
pytanie mam czy to zadziala?, na 85% jestem pewien, ze tak, ale nie mam
pewnosci do konca a nie chce miec niespodzianek bo nie mam na to czasu.

--
Pozdrawiam
Goofi