Re: Samsung 193P

Autor: ..::Friend::.. <universalny_at_wp.pl>
Data: Thu 28 Apr 2005 - 08:05:27 MET DST

> Mam pytanie do posiadaczy jak ten model sprawuje sie na codzien jakie ma wady w
> uzytkowaniu jakie + na co nalezy zwrocic uwage przy wyborze tego modelu - jak z
> jakoscia (smuzenie podswietlenie) czy dodaja do niego gratis kabel DVI itp itd - za
> wszelkie opinie bede mocno dzwieczny :)

Pracowałem chwile na tym monitorze, standardowa PVA ma największe smuzenie i ten
monitor to potwierdza, w zasadznie to jego (wszystkich na PVA 910T 920T 910N) głowna
wada.

Tu Doom3 na Samsungu 193P http://www.prad.de/download/samsung.avi
Tu Doom3 na HP 1955 http://www.prad.de/download/hp.avi

Latem/jesienią ma się pojawić u nas 193P+ 8ms

GM