Re: Samsung 193P

Autor: Oli <paypost_at_NOSPAM1poczta.onet.pl>
Data: Thu 28 Apr 2005 - 09:20:13 MET DST

> Mam pytanie do posiadaczy jak ten model sprawuje sie na codzien jakie ma
> wady w
> uzytkowaniu jakie + na co nalezy zwrocic uwage przy wyborze tego modelu -
> jak z jakoscia (smuzenie podswietlenie) czy dodaja do niego gratis kabel
> DVI itp itd - za wszelkie opinie bede mocno dzwieczny :)

ja go mialem przez kilka dni. smuzenie faktycznie bylo i to dosc
denerwujace. do tego w moim egzemplarzu bylo zle podswietlenie (mialem jakby
ciemny znaczek Nike'a przez jakies 15 cm na ekranie) i zeby bylo jeszcze
smieszniej nie dzialalo rowniez DVI. na szczescie po klotniach z serwisem
dostalem inny model