Re: Dwa laptopy - który jest lepszy ?

Autor: FrOG <frog01_at_op.pl>
Data: Wed 27 Apr 2005 - 20:33:54 MET DST

Akurat w przypadku tych dwoch modeli moze byc odwrotnie... Oba te procki nie
sa mobilne, a Athlon chyba troche mniej pradu bedzie pobieral...

> Przyznam że wogóle się nie znam na laptopach, więc ta rada jest dla mnie
> cenna.
> Tylko nie wiem czy ten P4-3.2HT będzie się mniej grzał od AMD -
> zastanawiam się nad tym bo w moim stacjonarnym kompie jest Athlon 64
> Winchester s.939 i on bierze na pewno mniej mocy (max 69W - technologia
> 90nm) od zwykłego P43.2.
> Ale nie wiem jak to jest w tych laptopach.

Ten P4 tez jest chyba tworzony w 90nm, chyba ze to nie Prescott

> Druga kwestia to Windows 64 nie wiem czy pójdzie na tym NX9110.

No raczej nie. To nie jest P4 z serii 600

> No i wogóle nie potrafię ocenić tych kart graficznych.

R9000 chyba bylby troche szybszy, gdyby mial tak jak ten GF wlasna pamieci,
a ze nie ma to moze gorzej wypadac... chociaz nie wiem jak jest z tymi GF Go
mobilnymi.

Na twoim miejscu jak zalezy Ci na grafice w laptopie to rozgladnij sie za
takimi, ktore maja slabsze procki a lepsze grafiki np. P4 2400MHz i jakis
R9700 lub R9600

Zaznaczam ze z tymi radeonami to zupelnie inna numeracja niz w stacjonarnych
PC-tach... taki R9700 jest tylko nieco szybszy od R9550 podkreconego

--
Pozdrawiam! FrOG
A64 3000+, MSI K8N Platinum Edition, 512MB GoodRam, 120GB Seagate SATA,