Re: Dwa laptopy - który jest lepszy ?

Autor: netx <user72wytnij_at_go2.pl>
Data: Wed 27 Apr 2005 - 18:02:33 MET DST

> AMD nie sprawdza sie w Laptopach, bierze duzo prądu(szybciej padaja
> baterie)
> i bardziej sie grzeje. Ja wziąłbym ten pierwszy.

Przyznam że wogóle się nie znam na laptopach, więc ta rada jest dla mnie
cenna.
Tylko nie wiem czy ten P4-3.2HT będzie się mniej grzał od AMD - zastanawiam
się nad tym bo w moim stacjonarnym kompie jest Athlon 64 Winchester s.939 i
on bierze na pewno mniej mocy (max 69W - technologia 90nm) od zwykłego
P43.2.
Ale nie wiem jak to jest w tych laptopach.

Druga kwestia to Windows 64 nie wiem czy pójdzie na tym NX9110.

No i wogóle nie potrafię ocenić tych kart graficznych.

Pozdrawiam,
Marek