Re: Słuchawki

Autor: A_Zet <adek124_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 27 Apr 2005 - 15:37:33 MET DST

Dnia Wed, 27 Apr 2005 11:35:24 +0200, "Programmer"
<programmer@nospam.org> napisał(a):

>Witam.
>
>Wiem ze ten temat sie juz przewinal na grupie ale nie znalazlem sensownej
>odpowiedzi. Potrzebuje kupic sluchawki bezprzewodowe z mikrofonem.

Mysle, ze z pewnych wzgledow najrozsadniejszym wyjsciem byloby
kupienie jakichs sluchawek bluetoth i obok tego, klucza na
USB/bluetoth. Nawet sie zastanawialem nad taka kombinacja dla potrzeb
VoIP, ale troche laczna cene mnie wstrzymala, i kupilem narazie
sluchawki z mikrofonem na sznurku, ale na USB, wiec odpoadaja mi
klopoty sprzetowe z we/wy karty dzwiekowej na solidny wzmacniacz
z kolumnami. Tylko programowe przelaczenie w razie potrzeby.
XP.

--
Adek
VoIP: +48224950318