Słuchawki

Autor: Programmer <programmer_at_nospam.org>
Data: Wed 27 Apr 2005 - 11:35:24 MET DST

Witam.

Wiem ze ten temat sie juz przewinal na grupie ale nie znalazlem sensownej
odpowiedzi. Potrzebuje kupic sluchawki bezprzewodowe z mikrofonem. Na sieci
jakos nie moge znalesc, ale slyszalem ostatnio ze takie cudo w MediaMarkrt
sie pojawilo tyle z ekoles nie specjalnie wiele potrafil mi powiedziec na
temat tego kompletu. Czy ktos z Was ma jakies doswiadczenia z tego typu
urzadzeniami. Chodzi mi glownie oto czy istnieja takie komplety, jesli tak
to gdzie mozna je kupic i za ile.

Z gory dzieki za kazde info.

pzdr,
p.