Re: Problem z partycjami

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 27 Apr 2005 - 10:10:41 MET DST

Użytkownik "Jgor" <alka82WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:092e.00000031.426f4419@newsgate.onet.pl...

[...]
> [...]
> G: 6063MB \Device\Hardsisk0\Partition2
> H: FAT32 5021MB \Device\Hardsisk0\Partition3
> D: FAT32 5021MB \Device\Hardsisk0\Partition4
> E: FAT32 5021MB \Device\Hardsisk0\Partition5
> F: FAT32 5021MB \Device\Hardsisk0\Partition6
> A: Device\Foppy0
> I: Device\CDRom0
>
> Tu już widać, że z G jest problem - nie może określić systemu
> plików (był FAT32)
>
> polecenie C:\>chkdsk /r G:
> "Stwierdzono, że wolumin zawiera przynajmniej jeden nieodwracalny
> problem"
>
> Nieodwracalny, czyli już nie da sie naprawić tego XP?

Tak, chkdsk nie potrafi naprawić np. uszkodzonego bootsektora
partycji.

> Korci mnie teraz uruchomienie scandiska, ale ten pod W98 będzie
> miał znowu "pochrzanione" partycje (G+I), może coś tu jeszcze
> pokręcić? A jeżeli nie ten to jaki?

Sorry, nie mam teraz czasu żeby dokładniej poszukać definicji error 9.
Scandiska nie radzę uruchamiać.

> Czy na tym etapie format partycji G i ponowna instalacja XP
> usunęłaby problem "zdublowanych" partycji (G+I) w W98?

Z całą pewnością. Spróbuj jednak wcześniej przywrócić bootsektor
partycji P2 Testdiskiem tak, jak to wcześniej sugerowałem. Przedtem
oczywiście zgraj z niej wszystkie pliki na bok spod Win98. Wydaje mi
się, że podmiana bootsektora rozwiąże problem.

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/