karta ATI - tv out...

Autor: mazaq <mazaq_at_spam-tlen.pl>
Data: Wed 27 Apr 2005 - 10:23:48 MET DST

witam... mam problem z podłączeniem tv do radeona sapphire. wszystko jeszcze
dwa dni temu śmigało a teraz przycisk włączenia tv jest nieaktywny.
telewizor mam cały czas podłączony ale karta go wogóle nie widzi... kable są
ok, bo jak dam wymuszanie wykrycia (czyli wysyłanie sygnału wymuszone) to
obraz na tv jest... kłopot w tym, że w takim trybie nie można ustawić sobie
tv jako drugiego pulpitu - może wyświetlać tylko to co monitor :/. Może
przejściówkę albo wejście na karcie uszkodziłem?? może jest jakiś program,
żeby to ominąć - w końcu karta może wysyłać sygnał! 2 dni temu pojawił się
ten problem i nie mam pojęcia co jest... pozdrawiam