Re: spalony mostek południowy, a gwarancja...

Autor: Szacho <szacho_at_WyTnijtOgo2.pl>
Data: Wed 27 Apr 2005 - 10:05:54 MET DST

Użytkownik "Cubol" napisał

> Witam...
>
> Na mojej płytce Gigabyte'a (865PE) uległ uszkodzeniu mostek południowy

standartowa usterka w gigaszrotach, ile urządzeń USB miałeś podłaczych pod
kompa??

> przyjmujacy sprzęt). Płyta jest jeszcze na gwarancji, tylko że wpis na
> dokumencie przyjęcia reklamacji zawiera dopisek "przyjęcie warunkowe"...

jak na gwarancji do oddawaj, z tego co wiem takie płyty są wymieniane,
a co do tego przyjęcia warunkowego może serwisant widział takie coś
po raz pierwszy i nie wierzył własnym oczom :)
Pamiętam kiedy pierwszy raz zobaczyłem coś takiego też się dziwiłem
ale później widziałem drugi raz trzeci czwarty, piaty......
i to wszytko na płytach gigabayte'a ;)

--
szacho