spalony mostek południowy, a gwarancja...

Autor: Cubol <cubol_at__nospam.poczta.onet.pl>
Data: Wed 27 Apr 2005 - 09:24:39 MET DST

Witam...

Na mojej płytce Gigabyte'a (865PE) uległ uszkodzeniu mostek południowy
(podobno sie spalił, jak stwierdził po pobieżnych oględzinach serwisant
przyjmujacy sprzęt). Płyta jest jeszcze na gwarancji, tylko że wpis na
dokumencie przyjęcia reklamacji zawiera dopisek "przyjęcie warunkowe"...
Osobiście podejrzewam zasiłkę, chociaż wszystko inne przeżyło...dysk...
karta grafiki (podłączna przez molex). Nie wiem jak procek i pamięci bo
oddałem razem z płytą do sprawdzenia....

Czy mogą robić problemy z wymianą płyty ?? Zaznaczam, że nie robilem żadnych
"ingerencji" w płytę, nie zmieniałem w biosie żadnych napięć itp...

Pozdr

Cubol