Re: Jaki HDD wybrać !?

Autor: Michal Bien <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl>
Data: Wed 27 Apr 2005 - 06:53:58 MET DST

WindowsMen <kuri@op.pl> wrote:

> To już trenowałem, teraz chcę "naprawdę" go uzywać ;]

            Przeciez pisales ze masz zainstalowany na HDD.
IMO jesli dana dystrybucja Ci nie odpowiada - sprawdzasz inna za pomoca
liveCD i ew. instalujesz wybrana w miejsce dotychczasowej, z tego czy
innego powodu nie spelniajacej wymagan.

> 2. Zmiana nicka.
> Why? Warum? Mi się podoba :P

            Zapomnialem dodac "rozwazenie zmiany". Troche dziwnie wyglada po
zestawieniu z trescia pytania - zalatuje troche checia trollowania i
przyszlyumi flejmami gdy bedziesz pytal o jakis konkretny problem na
wlasciwej grupie.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938