Re: Jaki HDD wybrać !?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 21:29:55 MET DST

Użytkownik "WindowsMen" <kuri@op.pl> napisał w wiadomości
news:pan.2005.04.26.18.49.36.305357@op.pl...

> pojemności ok. 5GB (powinno wystarczyć) - używany! Teraz - wiadomo
> Samsung rulez, a ok. 5-8 lat temu gdy 5GB to był wypas, kto robił HDD
> the best? Jakieś konkretne modele? Firmy? Zakładam że taki używany HDD
> ma "pożyć" jeszcze ok. 3-4 lat. Aaaa na co jeszcze zwracac uwagę przy
> kupnie takiego twardziela? Zamieniam się w słuch i pozdrawiam.

Samsung - nie
Seagate - nie
Quantum - tak
WD - tak
innych nie używałem, te dyski miałem w granicach 1-8 GB.
A uwagę jeszcze zwracać na słuch, większość jest strasznie głośna, z powodu
zużycia się już trochę łożysk i poza tym, strasznie chroboczą, ale wtedy tak się
nie grzały.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!