Re: Belinea 101920B a pamięć ustawień

Autor: zzz <zzzzzzzzzzzz_at_poczta.fm>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 23:05:38 MET DST

> Jestem zainteresowany kupnem tego monitorka, lecz słyszałem opinie o
> gubieniu ustawień jasnościm kontrastu itp. Czy to bolączka wszystkich
> egzemplarzy czy tylko felerna seria ?

Mam nie 101920B, ale 101751B, raz zdarzyło mi się, że stracił ustawienia.
Mam teorię, której nie przetestowałem (może dzisiaj sprawdzę), że stało się
to z powodu wyłączenia przeze mnie zasilania (na listwie) przed wyłączeniem
(przyciskiem) monitora (od tego czasu najpierw wyłączam na przycisku, potem
dopiero listwę).
Ogólnie: nie gra to większej roli na moim monitorze, bo i tak trzeba
zmieniać ustawienia rano (żeby nie był za ciemny) i wieczorem (żeby nie był
za jasny). Nie wiem jendak jak jest na 101920B - jeśli są tam jakieś
ustawienia USER (w moim tylko kolorów), to może być problemem ich gubienie.
:)