Re: Problem z radiatorem?

Autor: kawiarz <zkawa_at_o2.pl>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 22:21:27 MET DST

Użytkownik "GrzeGorz" <fajfel2@o2.pl> napisał w wiadomości
news:d4m7nn$1lc$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
>
> Problem dotyczy mojego kolegi który ostatnio kupił sobie zestaw chłodzenia
> wodnego firmy cpc. Wszystko jest zamontowane prawidłowo, komputer załącza
> się ale po ok. 2s wyłącza (napięcie na płycie głównej jest- świeci się
> lampka). Po wielu kombinacjach dlaczego tak się dzieje doszliśmy do
> wniosku
> że musi być przyciśnięty do procesora aluminiowy radiator- może być bez
> wiatraka. Sprawa jest o tyle dziwna że jak się przymocuje blok wodny to
> nie
> [...]

Jak wiatrak nie jest wpięty do zasilania to też działa?? bo teoretycznie to
może być przyczyną.
Ja mialem podobny problem ale stosowałem copper shim (taką płytkę) i blok
nie dolegał do jądra i wyłączenie następowało bo sie przegrzewał, ale po
nałorzeniu większej ilości pasty funkcjonowało bez problemu (spróbuj dac
więcej pasty).

Powodzenia

Ps. CPC to dziadostwo - taniej można kupić lepszy zestaw - dużo lepszy:(