Problem z radiatorem?

Autor: GrzeGorz <fajfel2_at_o2.pl>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 22:14:05 MET DST

Witam

Problem dotyczy mojego kolegi który ostatnio kupił sobie zestaw chłodzenia
wodnego firmy cpc. Wszystko jest zamontowane prawidłowo, komputer załącza
się ale po ok. 2s wyłącza (napięcie na płycie głównej jest- świeci się
lampka). Po wielu kombinacjach dlaczego tak się dzieje doszliśmy do wniosku
że musi być przyciśnięty do procesora aluminiowy radiator- może być bez
wiatraka. Sprawa jest o tyle dziwna że jak się przymocuje blok wodny to nie
działa, a ze standartowym radiatorem nie ma problemu. Szukałem w biosie
czegoś w rodzaju opcji zabezpieczenia, ale że nie jestem aż tak
zaawansowany- nic nie znalazłem:( Za wszystkie rady i odpowiedzi z góry
dziękuję. A jeśli to NTG to przepraszam ale nie mam pojęcia co to się może
dziać, bo przecież to chyba nie możliwe żeby komputer działał tylko na
radiatorze z aluminium:/

Konfiguracja komputera:

Płyta główna: Abit NF7-S
Procesor: AMD Athlon 1800Mhz