Jaki HDD wybrać !?

Autor: WindowsMen <kuri_at_op.pl>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 20:49:37 MET DST

Witam.
Sprawa wygląda następująco. Mam zamiar powiedzmy raz na dwa tygodnie
robić format HDD by później zainstalować OS'a (głównie Linux'y -
testowanie, ogladanie, nauka, nauka - wiadomo ;] ) Jasne jest, że nie
bede tego robił na swoim HDD (gdzie jest już win i inny Linch) bo by
się bajzel zrobił ot tak. I tu moje pytanko. Jaki polecacie dysk o
pojemności ok. 5GB (powinno wystarczyć) - używany! Teraz - wiadomo
Samsung rulez, a ok. 5-8 lat temu gdy 5GB to był wypas, kto robił HDD
the best? Jakieś konkretne modele? Firmy? Zakładam że taki używany HDD
ma "pożyć" jeszcze ok. 3-4 lat. Aaaa na co jeszcze zwracac uwagę przy
kupnie takiego twardziela? Zamieniam się w słuch i pozdrawiam.

P.S.
A może ktoś ma dla mnie jakieś inne LEPSZE rozwiazanie?