Re: IIYAMA E481S czy LG 1920p 19"

Autor: Wojweg <_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 14:50:51 MET DST

Tue, 26 Apr 2005 13:04:09 +0200, na pl.comp.pecet, ..::Friend::..
napisał(a):

> Nie jesteś na bieżąco, taki "spec" i nie wie co to dopalacz overdrive/FFD ktory
> przyspiesza 3x działanie MVA/PVA przez co VA przegania w szybkości matrycę SIPS.
> (dopalacz staje się przebojem tego roku w dziedzinie monitorow LCD i powoli wszystkie
> firmy go wprowadzają, w telewizorach LCD jest stosowany od dawna)

Wiem o dopalaczach ale matryce z nimi nie są tanie to po 1. i sądząc po
wyborze założyciela wątku nie ma on zamiaru zbytnio "szaleć" a po 2. nie
widziałem na żywo jak to funkcjonuje sięc się nie ustosunkuję.

> Podobnie zdecydowanie mylisz się w kwestii czerni SIPS i jakosci obrazu DVI/Dsub
> między LG1930S a 1930B.

Hmm... małe sprostowanie - nie między LG1930S a 1930B, bo one akurat
posiadają taką sama matrycę ale między S a P, gdzie ten ostatni jest na TN.
I raczej się nie mylę, pracuję na codzień przy monitorku z TN i jakoś nie
bardzo jego brunatna "czerń" przypomina tą w moim domowym S-IPS, że o MVA
już nie wspomnę.