Re: IIYAMA E481S czy LG 1920p 19"

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie.spamuj.gazeta.pl>
Data: Wed 27 Apr 2005 - 22:10:45 MET DST

Niejaki/a ..::Friend::.. w wiadomości
<news:d4l7io$ki5$1@nemesis.news.tpi.pl> stwierdził(a) jakoby:

> Nie jesteś na bieżąco, taki "spec" i nie wie co to dopalacz overdrive/FFD ktory
> przyspiesza 3x działanie MVA/PVA przez co VA przegania w szybkości matrycę SIPS.
> (dopalacz staje się przebojem tego roku w dziedzinie monitorow LCD i powoli wszystkie
> firmy go wprowadzają, w telewizorach LCD jest stosowany od dawna)

FFD ładnie wygląda w teorii. W praktyce to nie wiem jak to wypada, ale
słychać już pierwsze opinie na ten temat, np. na forum MVA.
http://tinyurl.com/82hf6 - Opinia kolegi posiadacza owego Xeroxa. Trochę
skąpo, ale mam nadzieję że wkrótce pojawią się tam bliższe informacje. Bo
ten Xerox strasznie mnie zaciekawił. I jeszcze ta szyba - mniam :>

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//