Re: [waw] wymiana kondensatorków

Autor: wik <wik_at_badmail.org>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 00:17:56 MET DST

danonwoj wrote:
> witam,
> na płycie ABIT BX133 poszło chyba ze 12 kondensatorków. Kto wie gdzie je
> wymienić? Widzę,że kosztują po 1,50 góra.

i tak cena elektrolitu jest zabojcza w detalu. ja doszedlem do tego, ze
nie oplaca sie wymieniac kondensatorow na starych plytach jesli tyle
kosztuja, wiec kupilem w hurcie elektrolity po 40gr. spora roznica, nie?

> Kogo polecicie?

ludzie nie z warszawy, ale wyslalem do nich plyte na naprawe po zlym
wgraniu biosu. za naprawe plyty chca conajmniej 25zl i u mnie wymiana
kosci i zaprogramowanie, dolozenie podstawki i robocizna wlasnie tyle
wyszlo.
mysle, ze z kondziolkami tez dadza sobie rade ;)
a zeby nie robic jawnej reklamy powiem tylko, ze mozesz ich znalezc na
allegro. [jak cos to na privie sluze informacjami]

wik at dokuro.org