SATA + XP = ?

Autor: mori <bluearsedfly_at_gazeta.pl>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 00:09:47 MET DST

Witam,

mam płytę ASUS A7V880. Kupiłem dysk Maxtora na SATA, podłączyłem i chciałem
zainstalować WIndowsa XP PRO (SP1). Na początku instalacji dałem F6, by
wskazać
sterownik z dyskietki, w odpowiednim momencie instalator do pobrał i dysk
był
widoczny przy wyborze partycji. Wybrałem odpowiednią, została sformatowana
(NTFS),
ale przy kopiowaniu plików (na początku) instalator ogłosił, że nie może
skopiować
pliku viasraid.sys (oraz viasraid.inf oraz viasraid.cat) - dziwne, bo
przed chwilą
pobrał je przecież ze znajdującej się nadal w napędzie dyskietki, która
(sprawdzałem)
na 100% jest ok. Pominąłem (cóż było robić ??) te pliki, instalator
skopiował resztę,
reboot - i po tablicy Windows XP -> blue screen, prawdopodobnie
spowodowany brakiem w/
w plików

Co robić ? Czytałem na grupach, że problem z SATA i XP kończy się wraz z
magicznym F6
i wskazaniem drivera z dyskietki, potem jest ok, u mnie jednak problem
jest w innym
miejscu

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie,

mori