IIYAMA E481S czy LG 1920p 19"

Autor: Szeryf <trancemaster_at_gazeta.pl>
Data: Mon 25 Apr 2005 - 22:24:43 MET DST

Witam wiem ze temat LCD był juz nieraz wałkowany jednak nie znalazlem w
nim odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie. Mianowicie co myslicie o tych
dwóch modelach który byłby bardziej odpowiedni. Moze ktos posiada jeden
z tych modeli i sie podzieli opinią o nim .Lub moze jakis inny model w
tej cenie. Dodam ze zalezy mi na tym aby nie smużył.Z góry dzieki za
każdą rade.

pozdr

Marcin