Re: ga-6wmm7: i810 i wbudowana grafika;

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Mon 25 Apr 2005 - 20:58:31 MET DST

Uzytkownik "adasiek" <podolany@poczta.wp.pl> napisal w wiadomosci
news:d4hbj0.b8.1@podolany.art.pl...
> witam!
>
> zapewne nikt nie pamieta takiej plyty, ale problem jest byc moze
> bardziej ogolny; jest to GA-6wmm7 rev. 2.0 wsadzona w NECa
> PowerMate VT (dostepnego za male pieniadze na allegro); problem
> w tym, ze nawet po wgraniu najnowszego BIOSu (zarowno ze strony
> NECa jaki ze strony Gigabyte) nie ma opcji "disable onboard VGA";
>
> komputer nie ma zlacza AGP, zas po dodaniu karty graficznej PCI
> obydwie karty przedstawiaja sie w POST i obydwie karty dzialaja;
> w windowsie obydwie karty sa aktywne i mozna na obydwu costam
> sobie wyswietlac;

> [...]

1. A co na ten temat mówi instrukcja od tejze plyty (na pewno dostepna na
stronie Gigabyte'a)
2. W plytach GB zaawansowane opcje w biosie uaktywnia sie CTRL+F1
3. W biosie kazdej plyty i810 jest opcja przydzialu pamieci dla wbudowanej
VGA. Najnizszym ustawieniem powinno byc 0 MB lub "disable". To powinno byc
to jesli nie ma innych opcji.
4. A jesli absolutnie nic nie zadziala (niemozliwe) to wszakze mozesz
wylaczyc zintegrowana karte w samym windowsie.