Re: P³yta piszczy - ASUS P4P800

Autor: Larus <larus_at_silesianet.pl>
Data: Mon 25 Apr 2005 - 19:50:03 MET DST

Indywiduum zwane *azbest*, w wiadomo¶ci
<39002349.20050426014001@poczta.onet.pl> wyprodukowa³o:

> Ale probowales go reklamowac ? Czy w ogole jest to podstawa do reklamowania
> zasilacza ?

¯artujesz ?? Wy¶miali by mnie ;) Poza tym u mnie na szczê¶cie to jest
bardzo delikatne, kierunkowe i z miejsca gdzie z regu³y siedzê
nieodczuwalne, wiêc nie narzekam jako¶ strasznie. Ale ¿e nazywaj± mnie
"nietoperz", wiêc to s³yszê i czasami wadzi...
Poza tym zamierzam wywaliæ tê Barracudê ;)

> Dzis kupilem Feel'a 300W za 70 PLN i faktycznie bez zadnego pisku. (jezu jaka
> ulga dla glowy i uszu....)

:/

> co ja mam z nim teraz zrobic :( dalem za niego chyba za 300 PLN ! A dysku nie

Mo¿e próbuj reklamowaæ, najwy¿ej siê nie uda.

> zmienie bo 120 GB mi w zupelnosci styka

Nawet mamy te same dyski :)

--
Dawid "Larus" Paszkowski <larus@pf.pl> / MAD powered
  "Non qui parum habet, set qui plus qupit, paupare est" -- Seneka