Re: Adaptec AVA 2904

Autor: klimecki <dziedzwiedz_at_op.pl>
Data: Sun 24 Apr 2005 - 22:15:24 MET DST

> Byly jakies problemy? Pytam, bo wlasnie kupilem i nie widzi mi skanera
scsi.
powiem tak, moj skaner nikona odwalar rozne szopki ze scsi adapteca na
kosciach 29xx, jak widzial skaner (systemy 98 i nt4.0) to
dawal skan w paski (zadnych bledow zglaszanych przez system), pod xp i 2k
potrafil najzywklej w swiecie zrobic reset
kompa (z dyskiem testowym na scsi wszystko smigalo)
teraz mam taniutki kontroler na tekrama DC315/U i o problemach zapomnialem
ps. pamietaj zeby zainstalowac ASPI w systemie
pozdrawiam
kp