Re: Asus P4G8X Deluxe

Autor: John <johndoe_at_spamonet.pl>
Data: Sun 24 Apr 2005 - 22:07:57 MET DST

"Mariusz" <mk_NOSPAM@popnet.pl> wrote in message
news:d4gn3m$oh6$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Nie da się dlatego, że producent płyty nie przewidział takiej mozliwości.
> Pisze o tym na swojej stronie. Poza tym zgodności decyduje chipset
> płyty - aczkolwiek są wyjątki, np płyta MSI na i865 nie obsługująca
> prescotów. Twoja płyta jest po prostu za stara na prescota. To, że ktoś ją
> sprzedawał z takim procesorem to nie znaczy, że działało razem. Poza tym
> czy aby na pewno to był prescot? Może wcale nie miał 1 MB cachu?!

Miał na 100 %. Wiesz, potrafię sobie sprawdzić na podstawie zdjęcia oznaczeń
procesora, co to jest za procesor...... :-))))
Widzisz, to że na stronie Asusa nie pisze że supportuje, nie oznacza że tak
nie jest. Tak samo pisało np. z Asusem P2B, czy P3BXX, w supporcie nie było
wymienionych procesorów, które ja do tych płyt montowałem, i były przez te
płyty w 100% rozpoznawane i supportowane......
Zgadza się, nie wiem czy ta płyta działała ze sprzedawanym procesorem,
pisałem o tym, nie przyjmowałem tego za pewnik.
To co pisze na stronie Asusa, czy w instrukcji to ja wiem, nie ma sensu o
tym dyskutować. Szukam osoby która sprawdziła pewne możliwosci na tej
płycie.
Konstrukcyjnie procki się nie zmieniły, co najwyżej zmieniło się napięcie
zasilania i FSB, kwestia tylko czy dany procek bedzie rozpoznawany i
supportowany przez bios, do którego rozpiski nikt jednak nie posiada. Pod
wzgledem napięcia zasilającego płyta spokojnie da sobie radę, a składaniem
komputerów to ja się zajmuję już ładnych paręnaście lat, widziałem już nie
raz, ze płyta supportuje więcej niż pisze producent, któremu do starszych
produktów poprostu nie chce się uaktualnić danych na stronie....
Tak więc zakończę tą dyskusję, bo nie Wniesiesz juz nic nowego, chyba że
Będziesz miał okazję pobawić się tą płytą i jakimiś procesorami....
Dziekuję za chęć pomocy, i życzę miłego wieczoru/dnia...
Pozdrawiam