Centrino/S - wyróżnik

Autor: Maciej Nadolski <krecik-usenet_at_NOSPAM.go2.pl>
Data: Sun 24 Apr 2005 - 14:49:58 MET DST

Witjcie.
przepraszam, jeżeli pytanie jest troszeczke hym.. banalne, ale coś nie
mogę sobie dać rady ze znaleźieniem jednoznacznej odpowiedzi. Właśnie
jestem w trakcie wyboru laptopa. Zależałoby mi na platofrmie centrino (w
sumie zależy mi na wadze i małym poborze enrgii). Przymierzam się do HP
nx6110 + bluetooth lub nc6120 (tych tańszych). I chciałem zapytać czy
one też są oparte na centrino (Celeron M360) czy tylko P3? Troszke mam
misz masz w glowie... Bylbym bardzo wdzieczny za podanie jakiesgos
linka, albo napisanie mi po krótce co i jak...

--
Pozdrawiam,
Maciej Nadolski