SCSI a LPT? Skaner...

Autor: Paweł M. [JG] <matviej_at_op.pl>
Data: Sat 23 Apr 2005 - 12:43:44 MET DST

Witam,
Zakupilem skaner Agfa Arcus 1200. W wymaganiach sprzetowych jest napisane,
ze musze miec kontroler SCSI. W zestawie dostalem rowniez kabel SCSI. Kebel
z jednej strony ma wtyczke na 50 pin a z drugiej 25 pin. W skanerze sa
wejscia zarowno na 50 pin jak i na 25 pin- moge sobie wiec wybrac ktora
koncowke kabla podlaczyc do skanera a druga musi pasowac do karty SCSI. Ale,
ze nie znam sie bardzo na komputerach a wiem, ze zazwyczaj nie da sie popsuc
nic jesli sie nie robi czegos na sile to jedno pytanie: jedna z koncowek
kabla SCSI (25 pin) idealnie pasuje do portu LPT w kompie. Nie mam jeszcze
karty SCSI- co staloby sie gdybym podlaczyl skaner do LPT? Czy w ogole by
nie dzialal, czy dzialaby wolniej czy moze zepsulbym go? Czym sie rozni LPT
od SCSI? Przepraszam za lamerstwo, ale po prostu nie wiem :(
pozdrawiam, Pawel