Re: jaki laptop do 4000 zł ?

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Sat 23 Apr 2005 - 12:39:18 MET DST

Tomek wrote:
> nie wiem co to znaczy desktop replacement , aczkolwiek z Englisha
> sugeruje mi to jakiś przenośny sprzęt

Znaczy na odwrot :) czyli notebook, ktory zastepuje zwykly desktopowy
sprzet, ktory jest podlaczony caly czas do pradu.

> oczywiście chce żeby to chodziło jak najdłużej bez ładowania

W takim razie musisz wybrac cos z rodziny pentium-m lub celeron-m.
proponuje zatem cos takiego: http://tinyurl.com/9kfos

Aristo smart 310, wyglada bardzo ladnie i co najwazniejsze, z
technologia Centrino (czyli bardzo dluga praca na bateriach) zamyka sie
w 4 tys. zlotych.

Wybierasz "skonfiguruj i kup" i taki config:
Intel Pentium M 725 2MB cache
512 MB DDR
HDD 60GB
WLAN 802.11 b/g
15" XGA
Naped DVD-CDRW

Cena brutto 3988.18zl. To bardzo dobra cena i masz 2 lata gwarancji.
Jesli jednak chcesz troche zaoszczedzic, zamien procka na ktoregos z
Celeronow-M i doloz sobie karte Wi-Fi (okolo 500zl taniej). Niestety
takze czas pracy na bateriach nieco zmaleje, bo to juz nie Centrino.

--