Re: Problem z zasilaczem

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Sat 23 Apr 2005 - 11:45:32 MET DST

Lost0 napisał(a):
> Witam
> mam problemy z zasilaczami, dosyc dziwne.
> Dokladnie chodzi o to, ze jak rano wlacze kompa to
> z wentylatora na zasilaczu wydobywa sie denerwujacy dzwiek
> Wentyl troszke pochodzi, a jak wylacze kompa i ponownie uruchomie
> to juz tego dzwieku nie ma.
>
> Nie byloby problemu z wymiana zasilacza, ale do cholery
> to juz 4 ktory konczy dokladnie tak samo w moim kompie, na dodatek
> myslalem, ze ten wytrzyma przynajmniej 6-7 miechow, bo to
> w koncu Chieftec, ale nic z tego :/
>
> Nie wiem w czym moze byc problem, moze ktos mi pomoze
> [...]

a co maja wspolnego zajechane wentylatory z komputerem ?:) jezeli to
tylko wentylatory to proponuje zobaczyc czy nie sa przypadkiem zawalone
jakims kurzem czy pylem ... jezeli tak to lecisz do sklepu po sprezone
powietrze i przedmuchujesz zasilacz raz na jakis czas tak zeby nie
zebralo sie za duzo tego shitu w srodku bo jest to wrog nr 1 dla
wentylatorow ...