Problem z zasilaczem

Autor: Lost0 <lost0_at_op.pl>
Data: Fri 22 Apr 2005 - 16:13:16 MET DST

Witam
mam problemy z zasilaczami, dosyc dziwne.
Dokladnie chodzi o to, ze jak rano wlacze kompa to
z wentylatora na zasilaczu wydobywa sie denerwujacy dzwiek
Wentyl troszke pochodzi, a jak wylacze kompa i ponownie uruchomie
to juz tego dzwieku nie ma.

Nie byloby problemu z wymiana zasilacza, ale do cholery
to juz 4 ktory konczy dokladnie tak samo w moim kompie, na dodatek
myslalem, ze ten wytrzyma przynajmniej 6-7 miechow, bo to
w koncu Chieftec, ale nic z tego :/

Nie wiem w czym moze byc problem, moze ktos mi pomoze
zlokalizowac co w moim kompie jest wadliwe i nadaje sie do wymiany

Pozdrawiam