Re: co kupić - pomóżcie VIPy - drukarka laserowa

Autor: Roki <rokikulesza_at_nospam.wp.pl>
Data: Sat 23 Apr 2005 - 00:39:19 MET DST

> Wiesz.... w przemyśle chemiczno kosmetycznym stosuje się różne chwyty
> marketingowe jak np. "inteligentny proszek" czy "wygładzacze zmarszczek".
> Pierwsze nie jest bardziej inteligentne od piasku na plaży,
> a drugie wygładza tylko sumienie użytkowniczki.

To nie jest przemysl chemiczno-kosmetyczny.........
Mowa tutaj o przemysle zdrowotnym......... np:

Uzdrowosko rehabilitacyjne SPZOZ w Ciechocinku
Akademia Medyczna w Bydgoszczy
II Klinika w Moskiwe
Szpital Kliniczny w Bogatynie
Polskie Centrum Terapii Tlenowej w Lublinie
Polskie Towarzystko Ozonoterapii
Szpital w Hefiz (Węgry)
Szpital w Harkmy
Szpital w Atlancie (USA)
Katedra Hydrologii i Klimatologii Medycznej Uniwersytetu Mediolanskiego
Szpital Kliniczny w Gdańsku
Akademia naukowa fundacji Hendricsa w Manchasterze
Wydział onkologii w Katowicach

To tylko czesc miejsc (napisane bardzo ogolnie i pobieznie, bez adresow nr
tel, nazwisk, tytulow osob wypowiadajacyh sie), gdzie ozonoterapia zyskala
bardzo wysoka ocene w oczach fachowcow. Nie pisalem tego w calosci bo to
bardzo duzo pisania. Jezeli bedziesz zainteresowany to wysle skan.

Co do normy, to faktycznie kilka lat temu sprzet do ozonoterapii przeszedl
"lifting" i zostala zmniejszona dawka produkowanego ozony. Na "starym"
sprzecie po kapieli czulem zapach jak po burzy, teraz na "nowym" sprzecie
tego nie odczuwam. Fakt faktem, ze odkad stosuje ozonoterapie ani ja ani
nikt z mojej rodziny jeszcze nigdy nie zachorowal na nic (a trwa juz to
troszke czasu.........).

Moge rowniez wyslac Ci skan opinii medycznej na podstawie zarzadzenia
Ministra Zdrowia i Opieki zdrowotnej z dnia 07 maja 2002r. w sprawie
urządzenia rehabilitacyjnego do kapieli perelkowej z ozonowaniem typu mega
whirl.

> Co do meritum:
> Światowa Organizacja Zdrowia określa dopuszczalny średni poziom stężenia
> ozonu na poziomie 0,08 ppm.

Nie napisze Ci teraz ile ozonu produkuje Biocomfort poniewaz nie wiem,
aczkolwiek sprzet jest dopuszczony w calej Europie (i pewnie nie tylko) do
uzytku przez Ministerstwo Zdrowia i Opieki Zdrowotnej wiec napewno spelnia
okreslone wymogi.

> Przy drukowaniu, drukarka laserowa potrafi przekroczyć ten poziom 100
> krotnie....

Wiesz porownywanie drukarki laserowej do swiatowej slawy sprzetu medycznego
to jest lekka pomylka, sorry.........

ciach

> powodując uczucie "świerzego powietrza" odczuwalnego min. po burzy...
> Jest to jednak bardzo złudne uczucie.....

Tak jak pisalem wczesniej takie uczucie "swiezego powietrza" bylo w
starszych wersjach sprzetu do ozonoterapii, jednak weszly restrykcyjne normy
w UE co do poziomu ozonu i teraz poziom wydzielanego ozonu spadl - tym samym
zniknal efekt bryzy (co mnie sie akurat podobalo we wczesniejszych
wersjach:) ) .

Reasumujac : ja, moja rodzina czesc moich znajomych (ktorzy posiadaja sprzet
do kapieli perelkowej) nie wyobrazamy sobie teraz zycia bez tego. (jak i
masa innych ludzi), niestety jest to kosztowna sprawa:(.