Re: co kupić - pomóżcie VIPy - drukarka laserowa

Autor: axial <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl>
Data: Fri 22 Apr 2005 - 17:36:59 MET DST

Użytkownik "Roki" <rokikulesza@nospam.wp.pl> napisał w wiadomości
news:d4ajff$i4a$1@nemesis.news.tpi.pl...

> To chyba nie slyszales o kapielach perelkowych, stosowanych m.in w
> najlepszych klinikach na calym swiecie. Rowniez w sanatoriach stosuje sie
> kapiele ozonowe. W calym ciele otwieraja sie pory a ozon jest wtlaczany do
> krwioobiegu. Tak sie sklada, ze od jakiegos czasu mam okazje stosowac
kapiel
> perelkowa (ozonowa) i jest to wspaniala rzecz. Chorobska sie nie trzymaja
za
> cholere.
Wiesz.... w przemyśle chemiczno kosmetycznym stosuje się różne chwyty
marketingowe jak np. "inteligentny proszek" czy "wygładzacze zmarszczek".
Pierwsze nie jest bardziej inteligentne od piasku na plaży,
a drugie wygładza tylko sumienie użytkowniczki.

Co do meritum:
Światowa Organizacja Zdrowia określa dopuszczalny średni poziom stężenia
ozonu na poziomie 0,08 ppm.
Przy drukowaniu, drukarka laserowa potrafi przekroczyć ten poziom 100
krotnie....
Jeżeli drukujesz w biurze o powierzchni 50m2 to prawdopodobnie nic się nie
stanie,
jednak w pokoiku 10m2 po pewnym czasie metal pokrywa się rdzawym nalotem...
to właśnie trójcząsteczkowy tlen rozpada się na O2 (nieszkodliwy) i
jednocząsteczkowy tlen
który reaguje z wszystkim (jak perhydrol). Reaguje też z Twoim układem
oddechowym
powodując uczucie "świerzego powietrza" odczuwalnego min. po burzy...
Jest to jednak bardzo złudne uczucie.....

ax