Re: GPS do kompa

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Sat 23 Apr 2005 - 00:39:37 MET DST

WG wrote:

> co do sprzętu to nie cuduj i bierz to co jest sprawdzone np Altina -
> przed wydatkiem min 300 zł nie uciekniesz - ale dostaniesz czułe
> urządzenie które bez problemu w krętych miejskich uliczkach wyłapie 5-6
> satelit

5-6 satelitow w miejskim gaszczu?? http://pl.wikipedia.org/wiki/GPS
system ma przynajmniej 24 satelity (nie wiem ile ich teraz jest);
5-6 satelitow oznacza widzialnosc sygnalu z 25% satelitow systemu,
ktore sa rozmieszczone nad powierzchnia calej Ziemii (nie tylko nad
Polska); juz na pierwszy rzut oka wydaje sie to nierealne;

adas;