Re: problem z odświezaniem

Autor: majstermod <majstermod_at_op.pl>
Data: Fri 22 Apr 2005 - 21:00:55 MET DST

OKI napisał:

> posiadam monitor SyncMaster 757dfx i mam problem z odswizaniem... konkretnie
> chodzi mi o gre Quake 3, po wejsciu odświarzanie spada mi do 59hz,

Spróbuj programu RefreshLock.
Wiele gier ma swoje ustawienia odświeżania, niektóre działaja z takim,
jakie było ustawione dla pulpitu.
Ten program na sztywno ustawia odświeżanie dla danego trybu bez względu
na inne ustawienia, jak on nie pomoże to wina będzie chyba po stronie
sprzetu.
Przy okazji nie warto korzystać z opcji blokowania odświeżania z poziomu
sterownika w kartach nVidii, bo jest tam błąd powodujacy utratę
wydajności o nawet 25%.

--
majstermod