problem z odświezaniem

Autor: OKI <4X3L_at_wp.pl>
Data: Fri 22 Apr 2005 - 17:17:21 MET DST

witam

posiadam monitor SyncMaster 757dfx i mam problem z odswizaniem... konkretnie
chodzi mi o gre Quake 3, po wejsciu odświarzanie spada mi do 59hz, obraz
strasznie "mruga" dzieje sie tak tylko win XP, na 98Se nie mam tego
problemu. kart grafiki obecnie mam radeona 9600XT ale na poprzedniom GF Ti
4400 było to samo. próbowałm sterowników orginalnych jak i omegi... bez
skutku. po wejsciu do gry przestawia sie odswiazanie i z boku pojawiało sie
NN, teraz odziwo mam PP i 60hz przy czym wczesniej miałem 59. nie wiem czego
to moze byc wina...

w miare mozliwości prosze o pomoc,

pozd 4X3L