Re: Bootowanie z USB

Autor: azbest <adamzz5_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 22 Apr 2005 - 04:12:29 MET DST

> Mam Pendrive'a Kingstone Traveler 1GB, mam na nim bootlowalny czysty DOS z
> dosowymi aplikacjami, ktore czasami musze uzywac. Niestety nie bootuje sie na
> wszystkich komputerach. Powiedzmy na 50%. Reszta, a w szeczegolnosci moj laptop
> Compaq nx7000 twierdzi ze: "Missing operating system". W biosie jest mozliwosc
> bootowania z USB i jest tam dobrze ustawione. Mam przedostatnia wersje BIOSu, a
> w jej nastepczyni nie ma zadnych poprawek zwiazanych z USB booting.

> Dlaczego tak jest i od czego zalezy poprawnosc bootwania z PenDrive'a? No i
> co z tym dalej mozna zrobic?

Heh, plyta ASUS P4P800, najnowszy bios. Taki sam komunikat dostaje. Moze ja
robie blad bo chce bootowac z partycji ext3, a jak wiadomo wszedzie sieja
fatem...

Anyway, wydaje mi sie, ze (w moim przypadku) bios niepoprawnie rozpoznaje CHS
dysku i przez te przeklamania wszystko sie rozjezdza...Ot moje widzimisie :)