Re: Bootowanie z USB

Autor: Wojweg <_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 22 Apr 2005 - 12:33:37 MET DST

U mnie było tylko bootowanie z USB-Floppy, USB-Zip i USB-CDROM. Więc
teoretycznie PenDrive odpada ale jak się okazuje mam opcję wyboru
kolejności dysków podczas bootowanie i po restarcie z wpietym od razu
PenDrive pojawił mi się tam jako jedna z pozycji. Po ustawieniu jako 1
oczywiście system z niego wystartował. Ale Muszę zawsze trzymać się
kolejności (włożyć, reset, zmiana w BIOSie) by system poszedł z niego. Taki
urok mojej płyty. Poszukaj u siebie, może też masz coś zamieszane.

A druga kwestia poprawnego wrzucenia systemu. Miałęm z tym też czkawkę.
Lekarstwem okazał się obraz bootowalnej dyskietki i programik HP do
Tworzenia Bootowalnych PenDrive. Polecam ten programik bo pomimo że mój
producent nie przewidział możliwości startowania ze swego produktu i nie
stworzył żadnego softu do niego to ten programik zadziałał jako jedyny.
Wrzuć na googlu SP27213.exe i powinno w 1 pozycji Ci znaleźć.