Re: DVI vs RGB w monitorach LCD

Autor: XAndrew <andrew.alone_at_wp.pl>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 14:18:14 MET DST

> " Po podłączeniu poprzez D-SUB na czarnym tle wyraźnie widoczne było
> mroczenie - prawdopodobnie powstałe przez zakłócenia w przesyłaniu sygnału
> analogowego. Korzystając z kabla DVI nie zaobserwowano tego efektu."
> http://www.mva.pl/?id_kategorii=2&top=71&kategoria=203

Ja mam IIYama na kablu D-Sub i nie ciągnie mnie do podłączenia kabla na DVI.
Karta jaką mam to R9550 i jestem pewien że obraz na monitorze poprzez D-SUB
nie jest ani gorszy ani lepszy niż ten na DVI.
Widziałem też SONY 17'' z serii X lub HS podłączony poprzez DVI i obraz był
koszmarny. Wcześniej moja IIYama działała na D-SUB z kartą RivaTNT32. Efekt
był taki że kiedy przełączyłem się w tryb 75 Hz, to widać było to
"mroczenie", a gdy na 60 Hz to efekt ten zanikał. Lepiej sprawdź na miejscu
i wtedy sam się przekonasz czy warto.
A.P.